سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه در راه خدا با کسی برادری کند، خداوند در بهشت، او را به چنان منزلت والایی برمی کشد که با دیگر اعمالش بدان دست نمی یابد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 مهر 26 , ساعت 12:52 صبح

                                                به نام خدای مهربان

سلام دوستان ان شاءالله روز سه شنبه آقای خامنه ای عزیز به شهر مقدس قم می آیند و در این شهر چه افرادی که پیدا نمیشن مثلاً یه عده آقا را دوست دارن. یک عده به اقا اظهار اینکه فقط سید و فرزند پیامبرند ، دوست دارن.

یک عده به آقا العیاذبالله ناسزا میگن و...

هفته پیش تو ماشین نشسته بودم که برم خونه کنار فلکه میدون توحید نیروگاه بر چسب و پوستر رهبر پخش می کردند که رانند ماشینی گفت آقا پوستر به ماشین من نزن ،اگه به من ساندیس و کلوچه می دهی بزن وگرنه...

خلاصو من هم از راننده پوستر رو گرفتم و گفتم عکس این سید اولاد پیغمبر تو ماشین و خونه و.. سعادت می خواهد و خدا رو شکر که این سعادت نصیب من شده و اگر حضرت زهرا و امیرالمومنین اون دنیا بهت گفتن چرا عکس پسرم رو می خواستی با ساندیس ناقابل عوض کنی چی میگی؟!!

تو دلم گفتم خدا رو شکر که بهش کیک و ساندیس ندادن وگرنه تو ماهواره با اون آدم های بی دین چی می گفت رو فقط خدا میدونه و بس. الان تو قم بوی یار و بوی بهشت می آد چون یک بهشتی از جنس خاکیان داره میاد. خدایا دیدار رویش را دوباره نصیببمان بفرما.

در اینجا با صدای کوچک خود صدا میزنم:

                                               

مه‌پاره‌ی انقلاب، قم می‌آید

اسطوره‌ی عشق ناب، قم می‌آید

صد طعنه اگر زنند، من می‌گویم

احیاگر آفتاب، قم می‌آید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ